Arbejde med den nye Generation

Jeg har hørt dem kaldes ved mange navne som for sent: Generation Y, Gen Y, Plug-and-Play Generation, The Gotta-Feel-Good Generation. Hvad de alle refererer til er den nye unge generation – vores nuværende 20-somethings. Hver generation tilbud”” med den generation, der kommer efter dem. Deres forskellige synspunkter, deres forskellige måder at gøre ting, og så videre; denne generation er ingen undtagelse.

Hvorfor taler alle om denne nye generation nu selv? De har været at komme i år. De er i deres 20 ‘ erne nu, efter at alle! Da nu de er begyndt at påvirke arbejdsstyrken, og fordi vi ikke kunne forudsige deres gruppe egenskaber, før vi så dem i aktion. På nogle måder de skiftende landskab til bedre, på nogle måder ville vi oldies sige til værre.

Uanset nostalgi vi føler for de “gamle dage” denne generation er kaste hovedkulds ind i arbejdsstyrken og vil påvirke dig og din virksomhed på et tidspunkt. Der er virkelig ingen mening kæmper det. Ingen generation har nogensinde ændret den generation som kom efter det; ikke når denne generation nået sin 20 alligevel. Disse er de børn, vi rejste og vi gjorde hæve dem på denne måde, så lad os finde ud af hvordan du kan arbejde med dem. For at arbejde med dem, nødt vi først til at forstå dem.

Hvad gør denne generation kryds (eller slå) og hvad er konsekvenserne for virksomheder, der ønsker for at leje dem?

Problem: De hedder ikke Plug and Play Generation for ingenting. Denne generation voksede op på videospil og tv, mens deres forældre var ude at arbejde og gøre (hvad de opfattede som) bedre liv for deres familier. Dette førte til en hel generation af børn, nu går ind i arbejdsstyrken, der har brug for øjeblikkelig tilfredsstillelse i hvad det er, de gør. Om sit arbejde eller spille, tilfredshed må være umiddelbar.

Løsning: Hvad det betyder, at ejeren ønsker for at ansætte kvalificerede arbejdstagere er at du skal være flittige til at tildele opgaver til (eller rettere spørger arbejdstageren, hvis de ville være glade for at gøre opgaverne) at de nyder at gøre. Du skal udfordre denne generation til den kapacitet, som de ønsker at blive udfordret.

Problem: Denne generation venter intet og ingen. Hvis de ikke kan lide spillet, finder de et nyt spil at spille, og nye folk til at spille det med – nu – ikke i morgen eller i næste uge. Simpelt som at. Tror trække PS2 spil ud af afspilleren og indsætte en de tror, de kan lide bedre.

Løsning: Dette går tilbage til hastighed igen. De er vant til bevæger sig med hastigheden på internettet, ikke hastigheden af horseless transport. Du nødt til at give denne generation, hvad det søger efter eller forberede sig på at miste dem. Regelmæssige check-ins individuelt at måle deres interesse og begejstring er afgørende for at holde denne generation glad og arbejder for dig.

Problem: Generation ys efterspørgsel at de føler sig godt ved hvad de laver. Hvis de ikke føler sig trygge ved det, vil de ikke gøre det. Igen, simpelt som, og ingen mængde af penge vil overbevise dem ellers. Husk: de set deres forældre arbejde og arbejde og arbejde for at tjene et par ekstra bukke og hvad det får dem? Fraværende forældre, der var rige. Denne generation ønsker kvalitet, ikke nødvendigvis mængden.

Løsning: Nogle gange arbejde er bare ikke alt det glædeligt. Dog kan man bekæmpe, ved at vise din taknemmelighed i det arbejde. Sheer glæden ved at hjælpe en anden person og denne person er taknemmelig er ofte nok til at arbejderen modtager den tilfredsstillelse, de har brug for.

Problem: Generation af ADD. Ã…h ja, det er hvor ADD blev populære. Gen Y ikke skal være opmærksomme på i lang tid. De ønsker deres oplysninger hurtigt og til punktet.

Løsning: Spild ikke tiden med langtrukkent notater og oplysninger. Bare skyde det lige og hurtig!

Problem: En undersøgelse for nylig foreslået, at den gennemsnitlige ansættelse i et job til Generation Y er 18 måneder. Wow, hvad der skete med livet, eller endda et par år? Desværre er disse dage men en hukommelse. Som ældre arbejdstagere går på Pension og lade arbejdsstyrken, vi er tilbage med den generation, vi rejste og vi skal regne med at udfylde de ledige stillinger inden for vores virksomheder. Husk igen at denne generation set deres forældre pind i beskæftigelse for livet, kun at være spyttede af selve selskaber og fagforeninger, som påstod, at de ville beskytte dem – da de var juuuuuusssst ved at indsamle denne pension. Generation Y er ikke kommer til at hænge rundt om at lade det ske for dem.

Løsning: Der er ingen ændring af denne generation stick evne. Så som en virksomhedsejer har du to muligheder: 1) gøre arbejdet behageligt eller 2) forberede i forvejen for hver enkelt arbejdstager eventuel afgang. Hvis du vælger med nummer 1, du har brug at finde ud af hvad det er der gør hver og en af dine medarbejdere glade. De skal betragtes som de personer de er og med deres eget sæt af behov og instruktioner. Forbered dig på at opfylde disse behov eller gå videre til nummer 2: den mest afgørende ting enhver virksomhedsejer kan gøre er at have instruktioner skrevet for hver opgave, der udføres inden for deres virksomhed. Lægge alle disse instruktioner i et sikkert sted og hænge til dem, så du kan give dem videre til arbejderens efterfølger. I bemandingen, er en af de største klager vi høre fra klienter nødvendigheden af at omskole den næste person. Jeg beklager – det er den måde, det er i dag. Vi uddanner og vi videreuddanne og vi skal være klar til det.

Problem: Mangel på office etikette. Tjek denne seneste artikel om Yahoo! Nyheder om moderne kontor etikette (og mangel på samme) Desværre, som artiklen antyder, den nye generation kan ikke engang kender de bryde reglerne! Etikette i deres verden er meget anderledes end andre generationer.

Løsning: Som min mand og business partner siger, “men forkert er stadig forkert og højre er stadig ret”. Men med internettet og en ny generation, er dette måske den nye “rigtige”. Måske, måske ikke. Hvis de fleste familier er dysfunktionelle, ikke dysfunktion blive den nye “normale”? Desværre tror jeg, den nye generation har os slå i ren og skær numre folk. I denne forfatters opfattelse er der ikke meget vi kan gøre, men lære at håndtere.

Problem: Som en anden artikel om Gen ys af Penelope Trunk antyder: “De vil ikke spille spillets ansigt-tid.” Det betyder, at de ikke kommer til at sidde på kontoret lige at gøre dig glad. De ved, at arbejde kan gøres hjemmefra (eller fra stranden) lige så godt som det kan gøres sidder på kontoret.

Løsning: Lad ’em arbejde hjemmefra! Hvorfor ikke!? Ultimative inden for fleksibilitet (noget denne generation kræver) og hjælper er arbejder fra hjemmet tilbyder holde denne generation af arbejdstagere glade og arbejder for dig.

Som en virtuel bemanding agentur, vi beskæftiger os med de samme ting som du gør dag ud og dag ind. Vi er ikke immun over for forbehold af Generation Y. Vi beskæftiger os med de unikke spørgsmål af denne generation gennem øget bagenden personale, som kontrollerer i med og trænere vores virtuelle assistenter regelmæssigt. Vi tager også stor umage for at gøre gode kampe mellem klienter og virtuelle assistenter og hurtigt tilbyde at ændre tildelingerne, hvis det ikke “føles rigtigt” til den virtuelle assistent.

Ja, dette (generation’s spørgsmål) resulterer i en højere omsætning af virtuelle assistenter men ikke højere end hvad du vil opleve i mursten og mørtel verden. I mange henseender skjold vi vores klienter fra virkningerne af omsætningen ved hurtigt at finde nye hjælp, interviewe og screening for rigtige færdigheder og attitude. Men selv som en virtuel bemanding agentur, vi stadig ikke kan ændre en generation eller deres holdninger så vi kan ikke stoppe omsætningen – vi kan hjælpe vores kunder får gennem omsætning.

Selv med en høj-omsætning generation, kan virksomheder stadig drage fordel af alle plusser virtuelle bistand og virtuelle bemanding. Omkostningsbesparelser over timeløn kontorpersonale stadig eksisterer; kontor politik er stadig fraværende; hastigheden af at bringe i ekstra hjælp er stadig til stede; fordelene ved ikke at have nogen sidder i dit kontor holder jorden; Start op capitol behov (skriveborde, computere, telefonlinjer) leje hjælp er ikke en bekymring; og ultimativ fleksibilitet stadig eksisterer.

På mange måder er leje næsten en fantastisk måde at håndtere de udfordringer virksomhederne skal har med denne generation. Denne generation ønsker fleksibilitet. Arbejde næsten tilbyder ultimative inden for fleksibilitet, som hjælper med at holde generation glad. Virtuelle bemanding passer denne generation som en handske og er en af de bedste måder at sætte dem til at arbejde for dig.

Hvis du ønsker mere information om hvordan du kan konfigurere et virtuelt kontor, tjek venligst vores artikel på

Leave a Reply